♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

lördag 9 oktober 2010

För att börja från början ..... så tar vi från början !!...... ♥

Alla tycker ju sin egna mamma är den bästa, men min mamma är verkligen den bästa mamman och även lika så min bästa vän! Att få uppfylla en av hennes största önskningar har varit i mina tankar & dröm länge, men som alla vet så flyger tiden iväg och veckor blir månader, månader blir år osv, osv.

Men i alla fall så tänkte jag att när lilla mammsen fyller 50 år så har jag verkligen chansen och det med hjälp från släkt och vänner, vi skall tillsamman göra mammas dag till den dagen hon kommer att minnas som bland dom bäst ! (vi får hoppas hon minns, för det kommer bli mycket att ta in !)
Den 15 Maj 2009 var det kalas, 50 årskalas, tänk jag e 35 och har en såååå ung mamma!
Jag hade med hjälp av min mormor fixat en överaskningsfest, solen lyste och det var perfekt väder för att fira detta ute, med grillat och underbar efterrätt som syster gjorde så bra.
Efter att ha ätit och umgåtts var det ÄNTLIGEN dax för att ge den där speciella presenten.
Jag börja med att få allas uppmärksamhet och la väl till något som
-nu lilla mamma skall vi se!
När jag tog fram kortet ( som vad ett kort med bild på delfiner) så tror jag att mamma anade vad som skulle komma för hon skrek.....!
Trodde även att det var enkelt att läsa upp vad som stor på kortet men då mammas reaktion blev så stark så kunde jag inte fortsätta utan börja själv å lipa lika som mamma redan hade börjat att göra!
Mormor fick ta över!

Kortet!




Att få göra någon så här glad är en underbar känsla.
TACK ALLA som var med och gjorde detta möjligt ♥




Lilla mamma men Familj & Vänner!







Åsa, Britt,& min fina Pappa








Mmmmmmm!





Linda, Britt, Pia , Kate, Åsa






David & Tanya









Lilian, Elvin, Linton, Leon












Åsa, Trixi & Smulan






Matte & Jennifer










Mostrar Kate & Britt med Mormor Bibbi!






Mamma, Åsa, & Britt






Kerstin, Hamudah, Lilian










Thomas, Åsa, Hamudah, Linda, Kate & mamma













Kate , Pia & Bibbi




Även ett stort tack till er om var på detta med men inte kunde vara på plats!
Fredrik & Annetten med familj
Lotta
Ulrika

Inga kommentarer: